Hoppa till innehåll

Wii Värt Pengarna?

TheUnnamed

Är Wii värt pengarna?  

47 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Röstade: nej!

Motivering: inga bra spel, zelda undantag. ingen dvd. värdelös grafik.

om man jämför med ps3 och x360 så tycker jag personligen att de är mycket bättre.

det ända jag tycker verkar bra är: priset, spelkännslan och zelda.

visst spelkännsla går lätt före grafiken men vad hjälper det när spelen är helt värdelösa?

blir lätt ps3 för mig, valet är helt solklart! man måste ju bara ha MGS/Killzone/FF med flera!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 33
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

• 2 veckor senare...

Tycker inte att de som inte har Wii ska svara på detta ens...

det är liksom bara fult :P

Jag säger Ja... det är ett mycket bra köp, mycket spelglädje... typ allt blir roligt på den bara för att det är utfört på detta sättet, till och med medelmåttiga Red Steel känns väldigt okay!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Man får ju faktiskt tänka på att det är början på den här tekniken där det används till fullo inom spel... så det är inte konstigt om spelen är lite sisådär i början, men jag själv som har Wii tycker att allt jag testat varit kul pågrund av den nya metoden att spela spelen på.

Zelda TP, Super Monkey Ball, Red Steel, Rayman Raving Rabbids, Wario Ware Smooth moves, Wii sports alla är riktigt roliga... tycker inte egentligen något spel utom Wii play är dåligt på Wii, alla får en liksom att bli glad och ha kul!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

En sak jag undrar, PS3 kommer väll kosta 6000 sek, eller något liknande. Är det mycket bättre än Wii?

Den har inte kommit ut en så ingen vet.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...