Hoppa till innehåll

Rakion.

OsCaR700

Rekommendera inlägg

Fakta:...

Namn:Rakion

Går ut på:spela med kompisar i lag mot Golems eller bossar eller kanske en deathmatch någon gång ibalnd?

Kategori:MMOPG

"Klasser":Swordsman,Archer,Engineer,Mage,Ninja

Klass guide:

Swordsman:

Styrkor:Stark,Seg,Bra range vapen ( lite sega då )

Svagheter,Ganska seg reaktion efter en kombo hit, ett perfekt offer för en ninja,

Archer:

Styrkor:Kan hjälpa från långt avstånd och vissa gånger rädda ett helt team från att förlora med en snabb reaktions tid och liiite Skillz ;)

Svagheter:Segaste klassen med det svagaste -close range combat vapnet

MEN En pilbågsskytt ska faktiskt inte slåss nära

Engineer:

Styrkor:Grymt kraftfull! inget man skulle vela möta i en mörk gränd ( NO JOKE!! )

+ att *Chaos Transform är EXTREMT kraftfull. (kommer till vad chaos tranform är senare.)

Svagheter, Har nästan inga svagheter förutom mot tex En skicklig ninja,sword

Mage:

Styrkor:Stå på avstånd och se några close-combaters banka sönder varandra, vänta ett tag och placera en liiten "bomb" i mitten och whiiips,5 kills utan någon skada på dig,

Svagheter: kommer någon en ninja eller en hoppande annan klass nära så är du så got som DÖD! för vilken liten gnom skulle klara sig mot ett 1.5meters svärd med en pinne??

Ninja:

Styrkor:OBS Regel:1 Gå runt din motståndare istället för med tex engineer bara attackera, ser du en swrodsman,å fram tills han gör en kombo då går du runt till ryggen och trycker hela tiden på musen, whiips Svärden in i ryggen 85% av hans hp borta,

Svagheter,Ninjan är EXTREMT svag utan att använda sig av list och taktik, går du fram mot en swordsman tex, och bara attackerar så är du snabbt runt 40% hp medans swordsmanen är på runt 80% DET GÄLLER ÄVEN ENGINNERS SOM ÄR DEN STARKASTE KLASSEN!!!

Chaos transform:När du når 6 kills kommer en mätare vara helt full, trycker du på C vid ett tillfälle med många motståndare då så kommer du får många kills ;)

Chaos Transform är en sak som alla klasser har, alla med olika efftekter, men alla blir ju såklart starkare, om du ser en enginner i chaos tranform så bör du springa, för annars dör du om du inte är en ranger i chaos tranform mode.

Nu är guiden slut. skriv här om du har fler frågor som jag kan ha glömt

Nerladdnings-sida:www.softnyx.net

Kontroller får du i spelet.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Jag ska prova i mon vad heter du förresten??

PS. e de gratis elr??

Det är gratis, Jag heter viperhuggorm. ( mitt acc asså )

OM du får problem med datorn efter att du har stängt av lite hastigt så kan du starta om så går allt perfekt igen.

Kan du inte joina en server så försök med alla som inte är "röda" du kommer komma in efter ett tag, jag lovar!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...