Hoppa till innehåll

360, Ps3 Eller Wii!

Gäst Youx

360, Ps3 eller Wii!!!  

80 medlemmar har röstat

Du har inte behörighet att rösta eller se resultaten från denna omröstningen. Vänligen logga in eller bli medlem för att rösta.

Rekommendera inlägg

Gäst nissling

Har legat på Wii's sida i cirka ett år nu. Men ju mer jag är i spelbutikerna desto mer inser jag hur snabbt man tröttnar på Wii och att 360 har dom spelen jag behöver.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 2 veckor senare...
  • 2 veckor senare...

Jag tycker 360 är bäst.

Jag låg först på wii i ett halvår men sen ju mer jag funderade på 360 så mer ville jag ha den, wii har ett par spel jag gillar men det räcker inte i längden när det bara är några.

Xbox 360 har mer spel jag gillar och även bättre grafik så valet vart lätt för mig, det är även flera av mina kompisar som har 360.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• 3 veckor senare...

Ps3, jag tycker dom har dom bästa spelen, ( även fast 360 har många av ps3 spelen också men.)

t ex : Uncharted: Drakes Fortune , Resistance: Fall of Man, Motorstorm m fl , sen verkar även Haze bra.

Sen finns det ju en massa spel till PS3 som finns även till 360 som är bra som : Assassins Creed, NHL 08, Fifa 08, Half-Life the Orange Box osv.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

no shit edobem-_- jag har ett wii och ett 360, 360 äger, crackdown, halo 3 och gears of wars äger... wii har bara tönt spel-_-

Definera "töntspel".
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Skapa ny...