Pikachu86a Skrivet 15 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Maj 2007 Det är ju bra att hon inte är mobad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
groudon Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Det är ju bra att hon inte är mobad. jag brukar spela pokemon än har typ 2ruby 1emrald och 1gul kvar :medieval: :medieval: :gitarr: :ph34r: :meddum: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Em0Iz4Atreyu Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 g har en kompis som fyller 17 i september och spelar fortfarande pukemon, så nej, de är inte mobbat Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 19 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Maj 2007 Int för att du behöver bry dig om vad andra tycker om pokémon men du kan nog räkna med att du kommer bli mobbad/ Inte få några vänner om du säger till dom att du tycker om pokemon. För dom flesta tycker faktiskt att det är bland det töntigaste som finns.. Det är sanningen.. iaf där jag bor. Sen att gämföra(Stavning :huh: ) Pokemon med WoW går inte. WoW är ett Online spel(MMORPG)och det roliga med det är inte att springa runt och slåss, det roliga är att det är andra personer man spriner runt och slåss med det är inte så många andra i Pokemon? Sen att pokemon har blivit tönt märkt är väll för korten som 5-10 åringar samlar på.. det som gör att ''pkmn'' framstår so mtöntigt är för att alla småungar springer omkring och leker det <_< + korten så klart :S man är väl inte mobbad...bara lite ovanligt har spelat det :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KuroKaktus Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 jag vill spela kort spelet men min bror vill aldrig det med mig Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 4 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Augusti 2007 Det är som att samla på Hockey kort. det är ett Intresse. Så nejj! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Maenster Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Jag kan inte säga att jag spelar pokemon till mina kompisar ...... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
joacin Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 det tycker jag inte det är men många andra i klassen.... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheKingOfEvil Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 mm... men alla har olika åsikter,intressen och olika mäniskor tycker att olika saker e kul... och det måste man faktist kunna acceptera.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Många säger att man kastar pengar i sjön.Men man har ju kul.Det är många som spelar Pokemon i min klass så det är inte fel.Men dom som är några klasser högre verkar inte gilla det eftersom dom ska va "coola". Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Jag råkade hitta ett forum där 17-27 åringar skrev vilt om pkmn, vissa grät för att de inte hade skaffat diamond och pearl än. Det var som en shock för mig när jag såg det där xD ^^, Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 5 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Augusti 2007 Jag råkade hitta ett forum där 17-27 åringar skrev vilt om pkmn, vissa grät för att de inte hade skaffat diamond och pearl än. Det var som en shock för mig när jag såg det där xD ^^,wtf?Länk? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg