DarknessGuy Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 jacob vad menaru? O_o jag spelar pokemon ibland, det är en viss skillnad på att köra pokemon på gameboy lr nintendo ds eller att samla pokemon korten ( de e mobbat ) om man gillar pokemon är det coolt och sen kan man strunta i alla andra Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 haha nej, det är inte mobbat ;) , har gillat pokemon sen det kom hit till sverige. Spelen äger, brukade kolla på animen förut och spela kort men har lagt undan dom i förrådet tror jag (1000 kort :P). Alla tycker olika ^^ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 13 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Augusti 2007 jag tycker att pokemon äger! B) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Pkmn är på ngt sätt beroendeframkallande, det går inte att växa ifrån det. Känslorna kommer tillbaka hela tiden! -_- Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
agiyr Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 håller med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Weavile Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 Jag med. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mushroom Skrivet 16 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Augusti 2007 (redigerat) jacob vad menaru? O_o jag spelar pokemon ibland, det är en viss skillnad på att köra pokemon på gameboy lr nintendo ds eller att samla pokemon korten ( de e mobbat ) att samla på dem utan att ens vara intresserad av pokemon och att man knappt spelar med dem (korten inte spelen xD) är det fjantigt. Jag har lite en del kort och det händer att man spelar nån gång. Redigerat 16 Augusti 2007 av Mushroom Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 jacob vad menaru? O_o jag spelar pokemon ibland, det är en viss skillnad på att köra pokemon på gameboy lr nintendo ds eller att samla pokemon korten ( de e mobbat ) att samla på dem utan att ens vara intresserad av pokemon och att man knappt spelar med dem (korten inte spelen xD) är det fjantigt. Jag har lite en del kort och det händer att man spelar nån gång. jag har också sparat mina pokemonkort om det blir så att man ska spela igen. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ralle_007 Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 :angry:Jo.. pokemon hyser man ju vissa känslor för. man har ju spelat det första och typ de andra. det är roligt men alla andra tycker det typ är fjantigt bara. :angry: Men jag tycker själv det är as-kul!! :D :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarknessGuy Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 :angry:Jo.. pokemon hyser man ju vissa känslor för. man har ju spelat det första och typ de andra. det är roligt men alla andra tycker det typ är fjantigt bara. :angry: Men jag tycker själv det är as-kul!! :D :DJa jag tycker om pokemon ungefär på samma sätt.Men man ska strunta i vad alla andra tycker!Det är vad jag tycker! :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pikachu86a Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Pkmn är på ngt sätt beroendeframkallande, det går inte att växa ifrån det. Känslorna kommer tillbaka hela tiden! -_- Det kan jag hålla med om. Har man väll fasnat för det så kan man inte sluta. En gång Pokemon älskare alltid Pokemon älskare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Euphoria Skrivet 26 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Augusti 2007 Jo, det sant. :visslar: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg