admin Skrivet 25 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Understrykningarna på namnen borta :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 skönt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Understrykningarna på namnen borta :) Tack så mycket admin =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Skitsnyggt! Jättebra jobb, admin. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Autobahn Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Usch då, sitter vid farsans iMac och till min fasa får jag se att menyn är väldigt buggig. Se till att optimera sidan för OSX eller byt tillbaka till den gamla designen ;). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Beldur Skrivet 25 December 2006 Rapport Dela Skrivet 25 December 2006 Understrykningarna på namnen borta :) Jepp, tack! Det var mycket störande... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Putside Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Det här är väl bara tillfälligt skin? Tycker att logo etc har blivit väldigt "skabbigt".. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Totorio Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 den loggan med mario på tyckte jag var skit snygg den här ser lite B ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 28 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Kommer en ny logo när julen och det är över. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Bra kan vi inte ha en tävling på fuska så att nån medkem kan få göra en banner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Gillar layouten men vore kul om du la in så man kunde välja mellan ungefär 4 olika skin, som vi hade för ett år sen ungefär. Fanns bl.a. Grön, rosa, Blå ^^ jag stör mig inte så mycekt på underlines... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 I början förstod jag inte vad som hade hänt, om det saknades någon CSS-fil. Nu, efter ett tag har jag börjat vant mig och det blir snyggare med tiden. På något sätt känns det lättare att navigera med den nya stilen, varför vet jag inte. Tar ett tag, men nu ser den okej ut. Dock passar inte färgen på undermenyn (kommer upp under den övre menyn) i färgerna, det ser konstigt ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.