Simpsons Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Det verkar som att skinet funkar bättre i Internet Explorer? Jag fick med rätsida på det nu :) Fick tipset att trycka Ctrl+F5, så funkade det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Skinnet är helt klart bättre än det gröna som ni hade runt 00.00 idag ... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Razec Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Snyggt men gillar inte understrukna grejerna än :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Jag älskar den nya designen, som någon sa i tråden, så känns det mycket hemtrevligare nu. Jag hoppas att designen inte försvinner efter jul. För att alla länkar är understrukna, och att de ändrar färg om man drar musen över dem är riktigt snyggt. Merry Christmas! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Aha , märkte nu att Mac forumet hade försvunnit :D det gör ju desginen lite bättre... UT MED MAC! UT MED MAC! UT MED MAC! Ville bara säga det ;) God jul :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Salzalada Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Aha , märkte nu att Mac forumet hade försvunnit :D det gör ju desginen lite bättre... UT MED MAC! UT MED MAC! UT MED MAC! Ville bara säga det ;) God jul :D MAC-forumet har varit borta länge. -.-' tw, snyggt skin! Påminner om FuskaVIP-skinnet som fanns för ett tag sen. Jag diggade det. (: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Aha , märkte nu att Mac forumet hade försvunnit :D det gör ju desginen lite bättre... UT MED MAC! UT MED MAC! UT MED MAC! Ville bara säga det ;) God jul :D Det har väll varit borta länge (tror jag). Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Ser ingen skillnad förutom toppbannern och länkarna? :huh: Samma sak i båda webbläsarna och med tom cache... toppbannern funkar iaf, även om godjul-texten ser ut lite som den gör... vad kör du för font? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Det här blev riktigt snyggt. Bra jobbat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Snyggt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Hehe varför tycker många av er att det är fult? Admin du har skapat ett mästerverk :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vitdom Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 det här e fult.. Jag bara ska kolla på en tråd om någon har skrivit där.. och poff.. så kommer en jävligt ful sida upp.. tror ni det är roligt??? byt tillbaka till det gamla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.