Xiler Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Japp, helt ny på wii alltså.. sett några filmer på typ, redsteel m.m. men jag har fortfarande frågor. 1. Vad för "format" har "skivorna"? jag menar t.ex. ps2: cd.. gamecube: mini-skivor.. gamla nintendo: kasseter.. 2. ungefär pris 3. det wii går ut på, alltså att gubben på skärmen hänger med rörelserna man själv gör med kontrollen. Hur bra funkar det? Jag menar, eyetoy verkade ju så bra, men den reagerade på vadsomhelst och man va tvungen att ha bra ljus och allt för att överhuvudtaget kunna spela det. Ja, det var det jag kom på just nu.. har ni några saker ni tycker jag borde veta, lr kanske bara nån kul egenskap.. så skriv det gärna här Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 1.Som vanliga cdskivor 2.Beror på vilken affär men mitt kostar 2600 ungefär 3.Beror helt enkelt på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gryphon Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Är det inte Dvd skivor Wii spelen ligger på? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 24 December 2006 Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 Är det inte Dvd skivor Wii spelen ligger på? Jo, skrev nog fel :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 24 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 24 December 2006 ok, tack för svar.. jag ska köpa 360 lr wii så jag behöver lite information :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pandora Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 1. Det är CD skivor (Wii tar inte DVD) 2. 2800 3400 med Zelda 3. det beror på spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 3. den funkar väldigt bra men jag har läst att det inte funkar så bra om det är starkt ljus 1. Det är CD skivor (Wii tar inte DVD) jag har läst att Wii-spelen är på DVD skivor men att Wii inte fungerar som en DVD-spelare Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 1. Det är CD skivor (Wii tar inte DVD) 2. 2800 3400 med Zelda 3. det beror på spelet Cd skivor, max 700-800 MB. Tror du själv på att det är det eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 kan man använda wii moten för att spela gamecube spel på wii konsollen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Nej, man måste ha en vanlig GC-kontroll eller en classic controller Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xiler Skrivet 5 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 men jag har hört att man kan använda wii moten istället för classic controlen :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Yoan Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 (redigerat) men jag har hört att man kan använda wii moten istället för classic controlen :S Ja, det kan man på gamla spel i virtual console(bl.a Sega Mega Drive & Nes) då har man den så att man har vänster hand på styrkorset och höger hand på [1] och [2]. Edit: Btw, 3. Den reagerar fort och man behöver inte bra ljus(bara lite plats så man inte knockar någon, det enda man behöver är en avlång 'pinne' man lägger på eller under tvn.(man får med den när man köper wii). Redigerat 6 Januari 2007 av Yoan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.