LiQuiDe Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Verkar som jag har mest hittills(stavning?)! Offtopic:Har du bytt namn,RP? ja det har jag..lol har fått 370 GS nu spela lite arkad spel(Hexic HD) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 nu har jag 6250 GamerScore :D Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 hur många spel har du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
DarKElitE Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 typ 53 nu :D Mitt roligaste är GudFadern just nu :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Det heter inte och har aldrig hetat Gamerpoints utan Gamerscore!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 och det heter och kommer alltid att heta besservisser Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 hahha iaf har 610 GS nu..xD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 typ 53 nu :D Mitt roligaste är GudFadern just nu :P Bli inte advundsjuka(om ni blir det),hans 360 är flashat.Dock,inget fel med det. Jag kommer snart att få mycket mer GS. Jag har nämligen köpt ett nytt spel:Saints Row. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SFrisk Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Saints row är inte det lättaste spelet att på GS i... ganska drygt faktiskt ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flatout_2 Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) har ETT spel nfs carbon 0 gp :lol: Redigerat 5 Januari 2007 av Flatout_2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xynthiar Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 1375 GS typ två spel =D en skitsjyst kille jag känner har typ 16000 :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Vad är det för poäng? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.