Gäst Elite Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 World of Warcraft är knappast överskattat enligt mig. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Typ lite, finns bättre RPG och MMORPG's Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aircondition Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Spelar du WoW en gång är det ganska tråkigt. Många tycker att striderna suger etc om man jämför med de nyaste spelen. När man spelet ett tag blir det så sjukt mycket roligare. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Typ lite, finns bättre RPG och MMORPG's Ge mig några exempel? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst ENGULBanaaAaAaN Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 RPG's : Golden sun, Final Fantasy, Caslevania (en liten del är RPG, dock är det mer action/plattform) MMORPG's : Spelar inte så mycket, men Oblivion. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Fruktnystan Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Fable,det suger ju egentligen. Sen kommer jag inte på fler? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ogri Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 1.wow 2.cs 3.pokemon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Elite Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 1.wow 2.cs 3.pokemon Varför tycker du World of Warcraft är överskattat? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 1. pokemon man pratar och trycker på en knapp så gör spelet allt annat ingen utmaning heller.. 2.? 3.? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hyperactive Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 1.WoW!!! 2.CS!!! 3.BF2!!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
K.K. Slayer Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 1. The Legend Of Zelda Du får vara förvånad om du vill. Men kalla mig inte fanboy, ty jag äger faktiskt flera av spelen i serien. Bland annat A Link To The Past, Ocarina Of Time, Majora's Mask, Wind Waker m.m. Spelens enda höjdpunkt är i början då man får utforska världen, men det blir snabbt tråkigt då man sen måste springa fram och tillbaka mellan dötråkiga tempel. Jag förstår faktiskt inte varför folk avgudar och älskar spelen in i döden. Dem är skittråkiga. 2. World Of Warcraft Ett spel där man springer omkring i en fantasivärld tillsammans med en massa datornördar som man inte känner är inte kul. Jag spelar det inte, har aldrig gjort och tänker aldrig göra det heller. Dessutom måste man betala för att fortsätta att spela. Nej, tack. Har jag köpt spelet tänker jag f*n inte betala för att fortsätta spela. 3. Counter-Strike Jag tittade på när en kompis spela det med sin bror. Jag har för mig att jag tog över när han gick på toa. Spelet var ett av de tråkigaste jag har spelat. Jag förstår inte varför så många gillar det, för det SUGER! 4. Halo Först och främst så måste jag säga att jag endast spelat spelet i multiplayer, så jag kan i princip ingenting om spelets handling. Men det jag har spelet är bara skit. Det finns många bättre anledningar att skaffa Xbox än det här spelet. 5. Final Fantasy Folk påstår glatt att det här är de bästa som Square Enix har gjort. Tyvärr verkar inte dessa personer veta vad spel som Chrono Trigger och Secret Of Mana är. Frågan är om dem vet något annat spel som fyrkanten har gjort? FF är linjärt och utdaterat, så är det bara. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 (redigerat) 1. Counterstrike Inget särsklit med Cs om man gemför med andra skut spel. 2.World Of Warcraft Ett mycket bra Online spel , Men lite överdrivet överskattat tycker jag. 3.PokéMon spelen. Mycket överskattat spel , Enformat , Dålig grafik ..Sämre blir det inte. Redigerat 7 Januari 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg