Hoppa till innehåll

Världens Mest Överskattade Spel.


Gäst ENGULBanaaAaAaN

Rekommendera inlägg

  • Svar 39
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Gäst ENGULBanaaAaAaN

RPG's : Golden sun, Final Fantasy, Caslevania (en liten del är RPG, dock är det mer action/plattform)

MMORPG's : Spelar inte så mycket, men Oblivion.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. The Legend Of Zelda

Du får vara förvånad om du vill. Men kalla mig inte fanboy, ty jag äger faktiskt flera av spelen i serien. Bland annat A Link To The Past, Ocarina Of Time, Majora's Mask, Wind Waker m.m.

Spelens enda höjdpunkt är i början då man får utforska världen, men det blir snabbt tråkigt då man sen måste springa fram och tillbaka mellan dötråkiga tempel. Jag förstår faktiskt inte varför folk avgudar och älskar spelen in i döden. Dem är skittråkiga.

 

2. World Of Warcraft

Ett spel där man springer omkring i en fantasivärld tillsammans med en massa datornördar som man inte känner är inte kul. Jag spelar det inte, har aldrig gjort och tänker aldrig göra det heller. Dessutom måste man betala för att fortsätta att spela. Nej, tack. Har jag köpt spelet tänker jag f*n inte betala för att fortsätta spela.

 

3. Counter-Strike

Jag tittade på när en kompis spela det med sin bror. Jag har för mig att jag tog över när han gick på toa. Spelet var ett av de tråkigaste jag har spelat. Jag förstår inte varför så många gillar det, för det SUGER!

 

4. Halo

Först och främst så måste jag säga att jag endast spelat spelet i multiplayer, så jag kan i princip ingenting om spelets handling. Men det jag har spelet är bara skit. Det finns många bättre anledningar att skaffa Xbox än det här spelet.

 

5. Final Fantasy

Folk påstår glatt att det här är de bästa som Square Enix har gjort. Tyvärr verkar inte dessa personer veta vad spel som Chrono Trigger och Secret Of Mana är. Frågan är om dem vet något annat spel som fyrkanten har gjort? FF är linjärt och utdaterat, så är det bara.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

1. Counterstrike

Inget särsklit med Cs om man gemför med andra skut spel.

 

2.World Of Warcraft

Ett mycket bra Online spel , Men lite överdrivet överskattat tycker jag.

 

3.PokéMon spelen.

Mycket överskattat spel , Enformat , Dålig grafik ..Sämre blir det inte.

Redigerat av DraggO
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

×
  • Skapa ny...