Dezen Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Asså.. Hur mycket sitter ni per dag? Jag har lirat i lite mer än 2 månader och e i lv 32.. Jag har lirat ungefär 3 timmar i veckan (om ens så mycket).. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 (redigerat) om du kommer till 1-60 på 16 dager så lvl du ju flera lvl varje dag, då måste ni ju vara riktiga data nördar det kanske är möjligt att lvl så snabbt men jag tor inte att alla har gjort de som säger de framför allt inte dem så kom dit på sin först charcter, och sen så är det inte så att man glömmer bort era andra inlägg t.ex en del har sakt på en del trådar att dem är kanske på 20 och sen 2 månader senare att dem är på 60 och nu så säger ni att ni kom up ditt på ungefär 15 dager. tråden nedaför avslöjar ju en del http://www.fuska.se/forum/Hur_Ser_Din_Char_Utl-t63695.html säg de då! hur visste jag att ni skulle säga så,ni menade inte så men nu gör ni. och din bitter het går mig på närverna Redigerat 27 December 2006 av knölföda Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Hans bitterhet? Det var ju du som började kalla folk för lögnare och datanördar... Men nu går vi tillbaka till ämnet. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 jag skäms faktist att säga att min "main" har jag spelat i kanske spelat i 15 /played dagar l något och är bara lv 49 xP fast min nya main som jag kör mer på är lv 30 i 3 /played dagar xP lite bättre iaf :D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
knölföda Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Hans bitterhet? Det var ju du som började kalla folk för lögnare och datanördar... Men nu går vi tillbaka till ämnet. sa jag att alla var de eller? men jag bryr mig inte än då längre jag är bara så trött på detta forum Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Menar ni alla timmar samanlagt ni har spelat, eller har ni suttit i två veckor och spelat hela tiden? :huh: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SpoWn Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Hans bitterhet? Det var ju du som började kalla folk för lögnare och datanördar... Men nu går vi tillbaka till ämnet. Är du trött på forumet så är det bara att dra! Det är iallafall bättre än att du stannar här och skämmer ut dig. Min warrior är på level 41 nu... Har spelat i 7-8 dar på den (/PLAYED). Någon som vet vilken "/played" som är vanlig för en 41 warrior? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 4-5 dagar kanske. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 4-5 dagar kanske. Vad jag vet så är rekordet för powerlvling på 4 dagar... :s Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Inside Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 (redigerat) 9-12 Dagar kommer ej ihåg. Redigerat 28 December 2006 av Foxy Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 29 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Ni får det o verka så lätt o komma upp till lvl 60 =) btw, tycker ni orc passar som warlock? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 (redigerat) Hans bitterhet? Det var ju du som började kalla folk för lögnare och datanördar... Men nu går vi tillbaka till ämnet. Du ligger på normal nivån :) Mosa, all tid man har spelat sammanlagt :) Redigerat 29 December 2006 av DonKeN Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg