purjo Skrivet 26 December 2006 Rapport Dela Skrivet 26 December 2006 Tjenna!Nu är det så att en kompis till mejj ska ordna ett litet lan, och då vill jag har tips på spel som man kan spela.Helst FPS som inte tar allt för stor plats på datorn.Så mata på med tips! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 (redigerat) Liero :bah: Har bara tips på spel som behöver mycket utrymme (förutom spelet ovan) Redigerat 27 December 2006 av Bf2-nörden-Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ShitBreakSean Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Ett spel som är roligt och inte tar upp så mycket plats är Wolfenstein: Enemy Territory, det finns att hämta gratis på nätet...lagligt så klart. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 vet ej ifall de tar stor plats men Cs (Counter-Strike) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 juste, wolfenstein.. Bf2-nörden...bara de inte mer än 1gb så går det bar med förslag, helst ska de vara mindre, men upp till 1 gb går bra! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Simontheking Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Warcraft 3 FrozenThrone :cool: Warcraft 3 :cool: :cool: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 28 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 De har vi redan bestämt att vi sak spela, så vi vill helst ha FPS, dock inte CS eller Quake.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Något av de äldre Call of Duty-spelen är skitkul att lira på lan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Har dessvärre inte min dator just nu, så jag kan inte kolla hur mycket plats BF2142 tar. Annars kan jag varmt rekommendera det. Mycket roligt spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.