123spill Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 Ja jag säger inte nej till ett tillfälle att skratta åt nån som börjar gråta för nåt töntigt. Tyck vad ni vill jag tänker inte ändra mig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Jag tycker det är töntigt ibland när nån slår sej eller ramlar typ fast inte var nåt. Typ att dom springer o ramlar, eller får en basketboll i huvudet. Det är förfan barnsligt -.-' Annars är det inte töntigt att gråta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 precis om du liksom bryter alla tår eller nått sånt, då kan man gråta. men en sjumgummiboll är aldelles för mkt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xade Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Att gråta för att man får en matteläxa är töntigt. Att gråta när tex en släkting gått bort är naturligt och starkt. Att gråta när man gör sig illa är naturligt för kroppen, men kan ofta leda till att man blir retad m.m. Att gråta av lycka är kanske lite överdrivet, men ganska okej om man gör det. Men det är naturligt att gråta, ser inget fel med det, om man inte whinar för minsta lilla. Då borde man söka hjälp så man kan få bättre självförtroende ect. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 exakt om du får riktigt j*vla ont kan du gråta om du däremot precis som xade sa grinar över en läxa så är du en über tönt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Andreasswf Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Kvinnor pruttar inte heller. Tycker det är okej att gråta. Speciellt om man får en skumgummiboll i ansiktet. ^^ Jag tror nog kvinnor både bajsar och pruttar eftersom ibland har man gaser i magen och ibland måste man tömma tarmarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 Fast det är ju pinsammare att gråta i skolan men om man måste så. Jag försöker låta bli men när jag blev arbågad i magen en gång så gick det inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
lundquist Skrivet 29 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Januari 2007 Bättre att gråta än börja skrika och dampa sönder. Nejmen jag brukar bara gråta när jag skrattar xD dessutom om de är ngt sjukt sorgligt i en film ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
elkuuurdoo Skrivet 7 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Februari 2007 Att gråta är helt naturligt och absolut inte töntigt. Man kan gråta av så många anledningar, att gråta är kroppens sätt att visa hur den känner sig. Man kan gråta av smärta efter att t.ex fått en boll i huvudet, man kan gråta för att man inte längre orkar med allt omkring en, man kan gråta för att någon känslomässigt har sårat en, man kan gråta av lycka över något. Tycker man att någon som gråter är töntig så är det man själv som är tönten eftersom den som gråter är den som visar att den har känslor. EXAKT ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Snake_Eater Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Jag gråter ofta när jag är arg, vilket många misstar sig på och tror att jag är ledsen. Det är helt OK att gråta. Fast mina klasskamrater verkar inte dela mina åsikter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 det beror på en tjej i min klass började gråta för att hon fick en spruta och då så tyckte alla att hon var fjantig.(inklusive jag) men vissa gånger är det ok att gråta Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 8 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Februari 2007 Att gråta är helt naturligt och absolut inte töntigt. Man kan gråta av så många anledningar, att gråta är kroppens sätt att visa hur den känner sig. Man kan gråta av smärta efter att t.ex fått en boll i huvudet, man kan gråta för att man inte längre orkar med allt omkring en, man kan gråta för att någon känslomässigt har sårat en, man kan gråta av lycka över något. Tycker man att någon som gråter är töntig så är det man själv som är tönten eftersom den som gråter är den som visar att den har känslor. En liten fråga, varför skulle det vara bra att visa att man har känslor? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.