Avregistrerad Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Hej! Efter jul blev min budget ca 2600kr, vilket inte räcker till Wii, Men med månadspengen räcker det (200kr). Men då räcker inte pengarna till något annat spel än "Wii Sports" som följer med konsollen. Är det bättre att vänta med att köpa eller räcker "Wii Sports" i några månader, är det så pass roligt? Har också en fråga om "rörelsebandet" man sätter vid sin TV. Det är så att jag funderar på att ha Wii på familjens TV, för den är 42" stor och är plasma (platt). Men det är där problemet kommer. Plasmaskärmen är såklart smal på toppen. Så där kan man inte ha "bandet". Och håller "bandet" att ha under ett 30kg stort paket? Det blir inte skador eller så? Snabba svar önskas, Svar innan 28 december är ett måste! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaddy Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Wii Sports är ett mysigt sällskapsspel, och jag tror inte det räcker så länge om du ska spela det själv. Men om du har flera personer att spela med, så kan det nog vara kul ett tag. Sensorlisten kan du väl bara tejpa fast vid kanten på tv:n? Jag fattar inte problemet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Avregistrerad Skrivet 27 December 2006 Författare Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Jasså det är bara en list? Jag trodde det var en typ 1 meter lång och 30cm bred "duk". Jamen då är det inget problem Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 Om du beställer ett Wii nu får du ändå vänta ett antal månader, så efter det har du nästan råd med ett spel till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 27 December 2006 Rapport Dela Skrivet 27 December 2006 (redigerat) Det där sensor bandet är ju ba en liten pinne :P Redigerat 27 December 2006 av Abyssal Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.