Hoppa till innehåll

Nintendo Wii Frågor

Avregistrerad

Rekommendera inlägg

Hej!

Efter jul blev min budget ca 2600kr, vilket inte räcker till Wii, Men med månadspengen räcker det (200kr). Men då räcker inte pengarna till något annat spel än "Wii Sports" som följer med konsollen. Är det bättre att vänta med att köpa eller räcker "Wii Sports" i några månader, är det så pass roligt?

Har också en fråga om "rörelsebandet" man sätter vid sin TV. Det är så att jag funderar på att ha Wii på familjens TV, för den är 42" stor och är plasma (platt). Men det är där problemet kommer. Plasmaskärmen är såklart smal på toppen. Så där kan man inte ha "bandet". Och håller "bandet" att ha under ett 30kg stort paket? Det blir inte skador eller så?

Snabba svar önskas, Svar innan 28 december är ett måste!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Wii Sports är ett mysigt sällskapsspel, och jag tror inte det räcker så länge om du ska spela det själv. Men om du har flera personer att spela med, så kan det nog vara kul ett tag.

Sensorlisten kan du väl bara tejpa fast vid kanten på tv:n? Jag fattar inte problemet...

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...