Gäst Pcplayer Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Okej , erm dom hållde den väl inte i handen ? Ja menar det är ju inte så stor spräng radie..?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
oddy Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Det slår lätt snett med såna där stubinen kanske brann avsnabare än man räknat med. Iår köper jag inga raketer och i värsta fall har jag en hel låda med såna där små tjutraketer. Slöseri med pengar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Idag hade jag tänkt handla smällare för 100-200 kronor. Dock köper jag bara mindre smällare såsom stridsvagnar, smatterband, flugor o.s.v. eftersom jag tycker de är roligast. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dretskit Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Jag får se om jag köper några smällare i år, jag har pengar och så men jag vet inte om jag vill slösa det på smällare. Om det blir något så kommer jag ju troligtvis att dricka ochså och det är ju ingen bra kombination. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 28 December 2006 Rapport Dela Skrivet 28 December 2006 Förnuftigt :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nebbig Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Har köpt smågrejer för ca. 120 kr iår. Ska fira med en kompis och hans familj och de har väl med sig nåt också. Mina 150 visselraketer kommer iaf räcka ett tag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Nrj det räcker med att jag går utanför dörren så ser jag en massa raketer vilket räcker gott och väl för mig så jag tänker inte köpa mig något Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Yantra Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 hmm ja köpte 500 tiger raketer,30 airbombs en ganska stor raketsats och en liten trälåda Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Va e Airbombs ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 hade tänkt å köpa imorrn, men tyvärr så kunde vi inte va där vi hade tänkt å va så nu ska va va i nått jeffla villaområde å då får vi tydligen inte skjuta raketer eller något sånnt, så de e ju lite surt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Pelleelle Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 dom jag köpte kostade totalt 325 spänn :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Då så förbjöds CAT företaget som sålde massa bra raketer. Men dem stämdes pga att några sprängde fingrar av sig av tiger smällare. Sen så kom SVEA FireWorks och tog över =/ Dem suger.. Jag köper alltid på svarta marknader, dem importerar tigersmällare osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.