Mosa1nagant Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Ja, jag har unzippat filen. Kolla själva på bilden det finns ingen ikon. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 Ja, jag har unzippat filen. Kolla själva på bilden det finns ingen ikon. Grattis, du har en fet bugg i ditt WoW! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
neVah Skrivet 29 December 2006 Rapport Dela Skrivet 29 December 2006 du har inte lagt filerna i rätt mapp. C:/Program/World of Warcraft/interface/addons ska den ligga i Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mosa1nagant Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Den ligger där..... i C:/Program>world of warcraft>interface>addons Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Det verkar inte som om folk vill visa sina interface. :/ Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Spliffor Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Efter att blizzard tagit bort så man inte kan ha addons orkar jag inte skaffa nytt, efter att ha suttit 2 dagar och fixat så jag kör med orginal Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoZhi Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 Efter att blizzard tagit bort så man inte kan ha addons orkar jag inte skaffa nytt, efter att ha suttit 2 dagar och fixat så jag kör med orginal Man kan ha addons. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 här är mitt interface, ganska simpelt. Gillar inte när det blir kluddrigt. http://img213.imageshack.us/img213/8338/wowscrnshot010107011139qd7.th.jpg]Mitt Interface[/url] addons är: Ag_unitframes, Autobar, Av_Bars_2, bartender3, buypoisons, damgemeters, emergency, Fubar (plus massa extra grejer till fubar) GFW_Linkerator, GoGo_Mount, IceHud och OneBag. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Veilor Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 (redigerat) jag har wows interface!! Men ska hitta en bild ändå ;) Redigerat 1 Januari 2007 av ZteelMan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hunted Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Denna är då mitt Interface. Jag anvädner mig av Ct-mod, Titan Panel, Bongos, Perl Unit Frames, Item Rack, Atlas, AtlasLoot, ArcHUD och Auctioneer. Mitt interface. jag vill veta vad addonsen heter som du använder så du kan se exp/h för det är nog den enda addon jag vill ha... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
shacti Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Vet inte om det är exakt den här han använder, men den borde kudna visa det du vill ha Hunted: TitanXP Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Flagg Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Jo, det är den, men om du vill ha den så föreslår jag att du laddar ner hela Titan Panel, den ingår där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg