Hoppa till innehåll

Xbox 360

Gäst Pcplayer

Rekommendera inlägg

Gäst Pcplayer
Skrivet

asså jag har tänkt att köpa en 360 men kan dessvärre inget on konsolen :D Xbox 360 live är så att man kan spela över nätet eller? Måste man vara uppkopplad till internet på något sätt? HUr gör man ? kan nån schysst kunnig person ge lite information? :P

Skrivet

Jag har en fråga som jag passar på att skriva här;

Min polare säger att Xbox 360 har batteri, som är bättre än bärbara datorers batteri, är det sant det han säger?

Skrivet

Har aldirg hört talas om nått batteri i en konsoll eller så är det bara jag som missat nått. Men Xbox Live är en online tjänst där du kan t.ex. video chatta eller snacka med andra personer eller så kan du på Marketplace ladda ner en massa demos och trailers och sånt. Du kan även spela vissa spel online. Det finns även en hel del Arcade spel som man kan ladda ner för en viss summa. Hoppas det hjälpte lite.

Skrivet

asså jag har tänkt att köpa en 360 men kan dessvärre inget on konsolen :D Xbox 360 live är så att man kan spela över nätet eller? Måste man vara uppkopplad till internet på något sätt? HUr gör man ? kan nån schysst kunnig person ge lite information? :P

För att koppla upp dig på live använder du antingen en adapter som går att köpa till. Eller så använder du nätverkskabeln som imgår då du köper premium och kopplar in den i routern. Sedan skapar du ett live konto och börjar lira! ;)

Skrivet

Kostar typ 60 i månaden. (bättre att köpa ett helt år)

Finns inget batteri i xbox 360! (Bara i kontrollen)

Grejen med xbox 360 är väl att man kan spela online

och det fungerar ganska bra.

Aja nu ska jag spela xbox 360 och ladda ner demo till

Test Drive Unlimited!

Skrivet

ett silver konto (live) är gratis men då kan man inte spela spelen online utan bara ladda ner demo spel och sånt.

xbox live guldkonto kostar ca 600-700 per år lr ca 200-300 för 3 månader..

Skrivet

När du startar xbopxen klickar du på "xbox lice marketplace. Sedan klickar du demos and game videos. Newly relesed game demos/all game demos/game demos by genre... svårare än så är det inte...

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...