Daniel Kamali Skrivet 29 Oktober 2003 Rapport Dela Skrivet 29 Oktober 2003 VA!!?? Min stod vid huset :? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bosch_Dual Skrivet 1 November 2003 Rapport Dela Skrivet 1 November 2003 jag har laddat ner lite bilar och sånt och lagt in dom i spelet.... men dom blir helt och hållet VITA när jag spelar..... nån som vet varför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Tex--Mex Skrivet 10 November 2003 Rapport Dela Skrivet 10 November 2003 nån som kan säga typ 5st hidden package som e svåra att få tag i? :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 kan någon ge mig en karta på vart huntern finns(Jag har alla 100hidden packets) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Kotchimotchi Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 VAD är huntern??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Chain Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Huntern är en hemlig militärhelikopter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zeem Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 kan någon ge mig en karta på vart huntern finns(Jag har alla 100hidden packets) kan någon det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ganondorf Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 GTA e tråkigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 13 November 2003 Rapport Dela Skrivet 13 November 2003 Ganondorf, håll dig till ämnet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 kan nån visa en bild på huntern och jag har hört den finns vid milliter basen men har varit där typ 10 gånger men den har alldrigt varit där Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shark Skrivet 5 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 5 Februari 2005 kan någon ge mig en karta på vart huntern finns(Jag har alla 100hidden packets) kan någon det? <{POST_SNAPBACK}> Hmmm.. Om du tog alternativet att hitta alla Hidden Pakeges, då hittar du den i Ocean Beach vid helikopter plattan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jacobz1 Skrivet 6 Februari 2005 Rapport Dela Skrivet 6 Februari 2005 nej men man ska klara ett uppdrag då får man huntern Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.