Gäst Samus aran Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Vet inte vaad ni säger men... standarden på det här forumet har sjunkit. jag kollade in trådarna i NGC forumet o det ända jag såg var Zelda trådar. varför kan man inte bara skapa en "klistrad" tråd iställlet. det skulle göra det så mycket enklare. jag registrerade mig här för 3 år sen och DÅ hade vi klistrade trådar och det gjorde det hela så mycket enklare. Jag la av med det här för att det blev för krångligt. jag vill ha ett enkelt forum där man kan snakka spel med andra lika intresserade. Jag vet inte om det är någon annan som har varit med så länge som jag och fortfarande tycker det här forumet är bra. Visst! nån Moderator kommer säkert låsa den här tråden och stänga ner mitt konto, men va f*n... Nu har jag iallafall sagt vad jag vill. om någon skulle hinna svara något så säg bara vad ni tycker om det nuvarande forumet innan en moderator låser det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Pcplayer Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Vad menar du med klistrad? Menar du inte sub forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Att det bara finns en tråd för det spelet och alla andra likadana trådar blir låsta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Det håller inte i längden att ha officiella speltrådar, det är just därför det finns en regel om att sådana inte är tillåtna. Det går inte bara och ha en Zelda tråd, när det finns många olika medlemmar som behöver hjälp med olika saker i spelet. Några andra vill bara veta i fall om spelet är bra och någon person kanske är intresserad om andra saker. Det skulle bli rörigt och diskutera en massa saker om ett spel i en tråd, medlemmar skulle inte få den hjälpen som de behöver med spel. Därför är det lättare med flera olika trådar. Men visst är inte forumkvalitén den allra högsta på detta forum, men bättre än på många andra sidor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 kan hålla med om att det e lite krångligt med en klistrad tråd... men har du sett NGC forumet... det e för mycket där o då borde man skapa en klistrad tråd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 JAg har varit med länge jag med, och jag tog också en paus för ett bra tag sen men har nu kommit tillbaka och ja det va mycket mer med klistrade trådar förr, men nu har admin fixat sub-forum vilket jag tycker är väldigt bra. Jag tycker att, om det är som du säger, det ska vara mer sub-forum då, men inte några klistrade trådar om enbart ett spel vilket kab bli väldigt rörigt som Dolphin sa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 vad e sub-forum? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MahL Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Ajdå jag skrev visst fel där det ska vara subforum. Om man går in på PC som vi nu är inne på så finns det 4 subforum: GTA spelen, WC3 och WoW, HL1 och HL2 och Sims 1 och 2 och inne på ett subforum kan man snacka om spelen om man behöver hjälp osv. Jag tycker det är riktigt smart för att om det är ett spel som är väldigt populärt så kan man göra ett subforum och då kan man skriva om det inne på subforumet istället för inne på själva huvudämnet. Men sen ska man inte gå till överdrift och göra subforum för alla spel utan bara de som är välduigt populöra som det skriv väldigt mycket om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Smaarrtt!!!! har inte kollat in subforumen... nu blev forumet genast lite bättre :D men fortsätt skriva era kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 Jo jag kollade in GC forumet och där var alla trådar på första forumsidan om Zelda förutom 3 stycken! Tycker admin ska skapa ett subforum om Zelda i GC forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Samus aran Skrivet 30 December 2006 Rapport Dela Skrivet 30 December 2006 mmmmmmm de e de ja säger... var bättre för :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Selene Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Alla "större" spel borde få subforum eftersom det pratas om dem så mycket och för att många behöver hjälp med saker rörade de spelen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.