Sandflygaren Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 (redigerat) Tja! Jag har Tony Hawks project 8 och undrar vad ni ger det i betyg,själv ger jag det 7,6/10 p +Bra grafik,skön musik,skön kontroll,roliga banor :P -För svårt(och det gör att det får en 7,6) :D :) Redigerat 31 December 2006 av MR.Smart Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 31 December 2006 Rapport Dela Skrivet 31 December 2006 (redigerat) Alla Tony Hawk spel är ju inte jättelätta, jag själv sitter ju på Tony Hawk Underground 4 med tre stycken banor. EDIT: DET KAN JU OCKSÅ BERO PÅ ATT JAG SUGER! Redigerat 31 December 2006 av Helgon Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
SaMiii Äger Danne Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 (redigerat) Alla Tony Hawk spel är ju inte jättelätta, jag själv sitter ju på Tony Hawk Underground 4 med tre stycken banor. EDIT: DET KAN JU OCKSÅ BERO PÅ ATT JAG SUGER! 8/10 * Sådär grafik, beror på TV * Skönt med ett nytt PRO spel * Skönt att slippa ännu ett lamt Underground spel Helgon, Det finns bara två stycken Underground spel? Tre Underground spel ifall man tycker att American Wasteland är ett Underground spel. Redigerat 19 Januari 2007 av SaMiii Äger Danne Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 (redigerat) 8/10 *Skön grafik. *lagom svårighetsgrad. *skoj :) EDIT: Bara UnderGround 1och2 är väl UnderGroundSpel eller? Redigerat 6 Januari 2007 av DraggO Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg