Dezen Skrivet 16 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 asså, eftersom det inte är någon aktivitet där så kollar jag nästan aldrig, det är bättre att skriva här och säga sitt steam friend list :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
derik Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 owkey, skrivit en ansökan på erat forum. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 mitt steam-namn är halfsimon554 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 17 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Alla ni som gör en ansökan på klan forumet bör nog skicka ett pm på fuska.se, för annars kommer ni typ aldrig få svar :P Mariodog: Bara bra, addar dig när jag e på min egna dator igen. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 ok :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ArgSnickare Skrivet 17 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Februari 2007 Jag vill bli med :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 vilka spel, steam friend list namn? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mariodog Skrivet 18 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 har vi någon server då? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dezen Skrivet 18 Februari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Februari 2007 Inte permanent, och min funkar inte att lägga upp längre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Bollklas Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Jag skulle tänka mig att joina :P på source delen :) + jag ska fixa en source server Adda MSN/Email : [email protected] Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Shitbag Skrivet 17 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Augusti 2007 Som sagt [KFC] (Kill for cash) letar efter nya snubbar till klanen :D Om ni e sugna på att joina, svara här eller skicka ett pm te mig! Vi startade idag, vi är 3 st i 1.6 delen och 2 i source delen (jag of cource i alla tre, men räknar bara in mig i 1.6 och css än sålänge) Så, Joina! EDIT: Css klanens namn är bytt till Kill for cash [KFC] så ni vet, dem andra har nu också bytt till det. ÅH, får jag joina?? ?pliiiiiiiiiiiiiiizz jag äger, ja typ kan allt typ cw o mitten o sånt! pl<pl<zplzplzplzplz plz får jag joina?!?!?!??! ;);););) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
denniz Skrivet 18 Augusti 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Augusti 2007 kan jag joina eran clan :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg