Northwest Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 det är ju f*n omöjligt att få 100% på vice city har 99% nu :angry: detta har jag klarat alla story uppdrag alla asset uppdrag,lämnat alla bilar på alla listor,alla street race,alla telifon uppdrag,alla stadium racen,alla rc toyz,off road uppdragen,råna affärer,köpa alla hus,fått över 30 poäng på skjut banan,100 åkare med taxin,level 12 i ambulans,brandbil,och militär helikopter,alla rampage,uniqe stunt,hiddenpackage,och kört bus linjen på båda öarna.vad har jag kvar?
viko550 Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 det är ju f*n omöjligt att få 100% på vice city har 99% nu :angry: detta har jag klarat alla story uppdrag alla asset uppdrag,lämnat alla bilar på alla listor,alla street race,alla telifon uppdrag,alla stadium racen,alla rc toyz,off road uppdragen,råna affärer,köpa alla hus,fått över 30 poäng på skjut banan,100 åkare med taxin,level 12 i ambulans,brandbil,och militär helikopter,alla rampage,uniqe stunt,hiddenpackage,och kört bus linjen på båda öarna.vad har jag kvar? har du andvänt koder??
Northwest Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2007 nej orka fuska när man gör uppdrag,det gör jag bara när jag leker med polisen,men jag sparar inte.kan det påverka serven ändå?
viko550 Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 nej orka fuska när man gör uppdrag,det gör jag bara när jag leker med polisen,men jag sparar inte.kan det påverka serven ändå? jag tror det
Northwest Skrivet 3 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 3 Januari 2007 men hur många poäng ska man få på skjutbanan? e det 45+ lr 30+
Hajen Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 på viligate lvl 120 eller något så kan man få hoppande polisbilar, precis som taxin. pröva att göra det om du orkar. Jag är inte helt säker på om det är 120 men det är ju bara att köra på.
Northwest Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2007 har 100% nu,man skulle få 45 poäng på skjut banan <_<,ska testa vigilante lvl 120 nån gång
Rekommendera inlägg