Northwest Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Skrivet 1 Januari 2007 nån som vet vart följande fordon finns romero herase Love fist dom andra 2 hotring racer bilarna spand express
viko550 Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 nån som vet vart följande fordon finns romero herase Love fist dom andra 2 hotring racer bilarna spand express 1.vid diaz hus2.hämtar vid Vrock studion 3.åt höger om racer stadiun 4.vet ej
Gäst VilmerDaKing Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Skrivet 2 Januari 2007 Ok, fast e det nån som vet vilken som e den snabbaste bilen? det hade vart kul och veta ifall man ska gö race. :D
Northwest Skrivet 2 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 2 Januari 2007 hotring racer tror jag är den snabbaste,men romeron står väl inte vid vericetti estate och hur många procent måste man ha för att love fist ska spawnas utanför studion.dom bilarna utanför stadion är bloodring bangar inte hotring racerar.
Hajen Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Skrivet 6 Januari 2007 Om du fuskar så är Caddyn den snabbaste. Min kompis vet hur man gör så jag kan inte skriva det tyvärr.
Northwest Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Skrivet 7 Januari 2007 har klarat till 100% nu men love fist bilen står ju inte vid rock studion
Rekommendera inlägg