Hoppa till innehåll

Guide Till Art Money

yoadee

Rekommendera inlägg

Yoadee's guide till hur du använder Artmoney

1.Starta ditt spel jag gör detta i RuneScape. OBS Eftersom RuneScape är ett onlinespel kommer dessa saker återställas till det riktiga värdet. Men på tex heroes och liknande spel återstår sakerna.

2.Logga in på gubben,starta Artmoney,hitta ditt spel i denna rutan

3.Välj nu vad du vill öka,jag väljer att öka mitt coal då gör man såhär

tryck på search knappen ha samma inställningar som jag förutom i value där ska du ha det du har och vill ändra

4.Nu har du fått upp en massa värden alla är inte riktiga, Så slösa tex ett mynt om det är det du vill ändra sen tar du filter med samma inställningar som på search men i value ska du skriva in så många mynt du har nu, gör om denna process med filter tills du har ungefär 3 värden kvar jag har 1 det är olika men runt 3 värden ska det vara

5.Nu ska det se ut såhärändra value till så mycket pengar du vill ha nu ska du ha rätt mycket pengar

Redigerat av yoadee
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

Artmoney är ett väldigt lätt program att förstå, tycker ej att det ska behövas en guide till det!  :)

ja det är väldigt lätt när man vet hur det fungerar men många frågar ju om detta hela tiden och då bestämde jag mig för att göra en detaljerad guide om det
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...