yoadee Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 (redigerat) Yoadee's guide till hur du använder Artmoney 1.Starta ditt spel jag gör detta i RuneScape. OBS Eftersom RuneScape är ett onlinespel kommer dessa saker återställas till det riktiga värdet. Men på tex heroes och liknande spel återstår sakerna. 2.Logga in på gubben,starta Artmoney,hitta ditt spel i denna rutan 3.Välj nu vad du vill öka,jag väljer att öka mitt coal då gör man såhär tryck på search knappen ha samma inställningar som jag förutom i value där ska du ha det du har och vill ändra 4.Nu har du fått upp en massa värden alla är inte riktiga, Så slösa tex ett mynt om det är det du vill ändra sen tar du filter med samma inställningar som på search men i value ska du skriva in så många mynt du har nu, gör om denna process med filter tills du har ungefär 3 värden kvar jag har 1 det är olika men runt 3 värden ska det vara 5.Nu ska det se ut såhärändra value till så mycket pengar du vill ha nu ska du ha rätt mycket pengar Redigerat 1 Januari 2007 av yoadee Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Artmoney är ett väldigt lätt program att förstå, tycker ej att det ska behövas en guide till det! :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Bra Guide. Jag förstod nästan ingenting :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 1 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 1 Januari 2007 Artmoney är ett väldigt lätt program att förstå, tycker ej att det ska behövas en guide till det! :) ja det är väldigt lätt när man vet hur det fungerar men många frågar ju om detta hela tiden och då bestämde jag mig för att göra en detaljerad guide om det Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Bra guide nu fattar jag hur man gör på runescape men synd att sakerna inte är kvar :( Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
starwars12341 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Hur får man Art.Money :/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lill95 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Hur får man Art.Money :/ man lddr ner den här: http://www.artmoney.ru/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Varför kan man inte ha kvar sakerna? Skulle vara skitball annars! :( Finns det något sätt att behålla dom? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 Visst kan du behålla adresserna. Klicka Spara i menyn någonstans. Förstår bara inte vad det skulle vara bra för, spelet byter ju ändå adresser. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HomeSweetHome Skrivet 3 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Januari 2007 HelluuH Kan Någon Skicka En Bra Förklaring Om Hur Man Använder Artmoney ? De Skulle Vara väldigt :cool: Fattar Inte Just Nt :meddum: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
timpalimpa4 Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Jag menar pengarna!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 4 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 du kan ju inte behålla sakerna på onlinespel efetrsom adresserna byts hela tiden där men på andra spel som ej är online funkar det på vissa iaf tex heroes Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.