Hoppa till innehåll

Guide Till Art Money

yoadee

Rekommendera inlägg

fattar nite riktigt hur man gör :S .. allså har jag coal som du sa och ändrar det men hur då? får jag pengarna som jag kan behålla och så försvinner mina saker eller är det så attt sakerna försvinner och samma med pengarna?

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

• Svar 85
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

Postade bilder

fattar nite riktigt hur man gör :S .. allså har jag coal som du sa och ändrar det men hur då? får jag pengarna som jag kan behålla och så försvinner mina saker eller är det så attt sakerna försvinner och samma med pengarna?

Vad är felet med folk? Ska ni hacka på onlinespel så hackar ni clientside alltså bara du ser det du kan ej köpa nåt med pengarna eller nåt.
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Visa oss ett program som hackar SS annars anmäler jag forumet som spam

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men lol -.- .. HUR FUNKAR DET EXAKT ALLSÅ?? FUNKAR DET MED CONQUER ONLINE TILLEXEMPEL ELER VAF*N ? ... typ man gör så här ungefär vad jag hat fått en uppfatning av din guide :P ... först trycker man där för att välja ett program JAA .. sedan trycker man search och hittar massa adressen som jag inte ens fattar vad man ska gö med dom sedan addar man alla adressen man ser ( jag får men än en miljon .. konstigt hah =/ ) sedan ändrar man värdet .. PAAAANNNG !!!! vad händer? ingenting .. det e de som e problemet vart e det ja kan få =/? för h*lv*t* -.-..

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Cyber-fox@ vadå SS?

Emomilol@håll dig till topic.

Unforgiven@Du ska ju typ droppa säg en coal, sen filtrerar du och skriver det nya antalet, sen gör du så tills det är ungefär 3 värden kvar. Du borde också hålla dig till topic.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

men förlåt då .. ja brukar vara på dåligt humör ibland och det menas att jag förändras till arg / dampig person ok?.. så förlåt .. men en sak .. HUR MENAR DU MED ATT DROPPA SEDAN FÅ VÄRDET XD .. för hlvt* xD .. mitt humör tappas igen asså :S

vad är topic? :blink:

topic är väl ett ämne man tex gjort i foumet ?
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Cyber-fox@ vadå SS?

Emomilol@håll dig till topic.

Unforgiven@Du ska ju typ droppa säg en coal, sen filtrerar du och skriver det nya antalet, sen gör du så tills det är ungefär 3 värden kvar. Du borde också hålla dig till topic.

är du typ polis här elr??

Redigerat av Emomilol
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Emoilol@har jag sagt det?

unforgiven@säg tex at du har 100 coal om du slösar en på något sätt blir det 99, då tar du filter och skriver 99 sen droppar du en till och gör samma sak som innan, sen gör du om det tills det ungefär är 3 värden kvar.

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

Gå med i konversationen

Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.

Gäst
Svara på det här ämnet...

×   Klistrade in som rich text.   Klistra in som vanlig text istället

Endast 75 emojis är tillåtet.

×   Din länk har automatiskt inbäddats.   Visa som en länk istället

×   Ditt tidigare innehåll har återställts.   Rensa redigeraren

×   Du kan inte klistra in bilder direkt. Ladda upp eller infoga bilder från URL.

• Skapa ny...