cyber-fox Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Cyber-fox@ vadå SS? Emomilol@håll dig till topic. Unforgiven@Du ska ju typ droppa säg en coal, sen filtrerar du och skriver det nya antalet, sen gör du så tills det är ungefär 3 värden kvar. Du borde också hålla dig till topic. SS = serverside Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 hm fattar inte det dära med '' tills du har värdet 3 '' -- och att droppa vf då va i h*lv*t* FÅR MAN FÖR ATT MAN DROPPAR ><? .. måste säga verkligen dålig guide enligt mig för att jag inte förstår riktigt -.- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 17 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 Cyber-Fox@Jag visar värden på hur man scriptar CS Unforgiven@Säg att du har 100 mynt,du köper nåt för 1 mynt, då har du 99 mynt då tar du filter och skriver 99 sen search då blir det mindre värden.Sen köper du upp ett mynt till då har du 98.Sen tar du filter och gör samma sak igen, du ska göra detta tills du har ungefär 3 värden kvar som du ser på min har jag ett kvar men runt 1-4 värden ska det vara ungefär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 ok fattar bättre nu men vad e det ja kan få då`???allså om ja gör det dära me search o filter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 17 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 99999 av den saken Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 17 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 17 Mars 2007 vadå får jag 99999 coal eller money :o? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 18 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Om du gör det med money och skriver 99999 i värdet så blir det 99999 money. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 yeah men kan jag köpa med pengerna sedan eller ????????????????????????????????????????++ 9/10 i betyg :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 18 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 Klart du kan men inte om du ska scripta det på ett online spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sp3tan Skrivet 18 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Mars 2007 9.720 av 10 i betyg .. det e va jag fattat typ -'[oO]'- Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst HazMupp Skrivet 19 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Men lol ArtMoney är inte bra och använda på saker man kan bli IP bannad! Im the :evil: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 19 Mars 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 19 Mars 2007 Man kan inte bli IP-bannad för att använda artmoney och om man nu lyckas bli det vet jag hur man ändrar sitt ip. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.