Hoppa till innehåll

.-^vv~runescape Pker Köpes~vv^-.


Vomiteye
 Dela

Rekommendera inlägg

Jag hatar att träna men älskar att PKa, så jag skulle vilja köpa en BRA RuneScape PKer!

Posta stats så kommer vi överrens om pris. Helst en med DT gjord och 82+ Mage lvl.

OBS! Köper för RuneScape Pengar.

 

bump

Redigerat av Vomiteye
Länk till kommentar
Dela på andra sajter

  • Svar 25
  • Skapat
  • Senaste svar

Ledande medlemmar i detta ämne

Ledande medlemmar i detta ämne

combat 121

 

kolla higth score (boee)

 

orka skriva ner statsen

 

den är väldigt bra pker

 

arrmour: full dragon,full guthix, full saradomin (t). full mystic (svart) full ghost robe.

 

grön,röd och vit party hat 54m gp

 

den har även 9k sharks och 5k lobbys

 

vapen:abbysal whip,drag dagger p++,dragon battle axe,dragon long sword,dragon scimitar.

 

cape:fire cape,obby cape,team-cape29,guthix cape.

 

har kört på den i 5år

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

jag säljer en PURE range acc. till dj combat 28 RANGE 44 och allt annat 1... han är 100% pure och jag kan sälja honom för cirka 50k och han är den bästa free pker man kan ha maxhit med addy arrows och maple shortbow utan pray och ammy är 9 medd accurate och 8 med rapid (noob lvl men om du hittar nån som är under lvl 40 så kan du döda honom med 3 skot och om din motståndare bara är lvl 25 kan du döda honom med 2 skott) jag har själv pkat med honom många gånger och han är mycket bra om man är pker

 

han äger några saker +skeleton full jag kan selja honom för 50k och om du tycker att det är för mycke så ska du adda nixo99 (det är jag) så kan jaag KANSKE sänka priset med några k

 

och han heter nameless470

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

combat 121

 

kolla higth score (boee)

 

orka skriva ner statsen

 

den är väldigt bra pker 

 

arrmour: full dragon,full guthix, full saradomin (t). full mystic (svart) full ghost robe.

 

grön,röd och vit party hat  54m gp

 

den har även 9k sharks och 5k lobbys

 

vapen:abbysal whip,drag dagger p++,dragon battle axe,dragon long sword,dragon scimitar.

 

cape:fire cape,obby cape,team-cape29,guthix cape.

 

har kört på den i 5år

 

din gubbe är värd 700kr tycker jag mycket bra gubbe!!

Länk till kommentar
Dela på andra sajter

 Dela

×
  • Skapa ny...