Gäst Youx Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 Jag skulle lägga in ett fusk till ett spel men då fanns inte det spelet. jag har för mej att det har funnits en knapp typ tipsa om spel eller nåt liknande vart har den tagit vägen?? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 2 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 2 Januari 2007 (redigerat) Du klickar på en konsol, sedan på en bokstav. Sedan under alla spelen som började på den bokstaven du klickade på, finns det en tipsa om spel knapp. ;) Redigerat 2 Januari 2007 av Dolphin Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 (redigerat) MER SPEL MER SPEL MER SPEL :P Skulle vara kul med nya spel :) Redigerat 6 Januari 2007 av DraggO Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Man får väl inget när man tipsar om spel? Jag tycker man ska få det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jag har skickat in ett tips om ett spel men det läggs aldrig till :huh: Jag har väntat i ca 5 dagar :o Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Dom behöver ju inte lägga in bara för att nån tipsar .. Skicka Pm till Admin istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Kolla i hjälpen jag hr för mig att svaret finns där ;P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.