frasse Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 mitt är gta sa + gta vice +liberty + vice citi stories +gta-3 :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 GTA SanAndreas. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst jeppedoli Skrivet 21 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 21 Januari 2007 gta sa det är svårre och det är bätre grafik på det och gta liberty city eller vad det hette är vel bätre men har aldrig spelat och gta 4 har kommit ut på data och xbox 360 och det kanske är bäst. :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bountyhunter Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Gillar Vice City bäst... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Blitzcat Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 Det här är fel forum. Det finns ett speciellt GTA-forum. ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 gta sa solklart 8D Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
jeppe1 Skrivet 26 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Januari 2007 alla ut av dom suger men om jag måste så väljer jag sán andreas det är bästa grafiken och det är det roligaste av dom. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 1 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Februari 2007 spelar igenom San Andreas på min 360 just nu, och jag måste säga att det är det bästa GTA spelet hitils... längtar självklart till IV, vilket jag tror kommer äga alla tidigare GTA spel :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Angelo Skrivet 4 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Februari 2007 det bästa är ju lungt san andreas Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg