NossLoad Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 LoL :) Vac bannad för att använda skins? Nej. Men du kan bara köra med skins offline. Nej, även online.. jag gör det och har spelat jätte jätte uber wtf länge och har inte blivit bannad =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goat Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 hur fixar man så det blir svenska? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 hur fixar man så det blir svenska? När du laddat ner steam och ska installera det så väljer du istället för engelska, svenska. Enklare kan det inte bli, men tack för att du läste min guide =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst GaaraOfDesert Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Jätte bra! :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Boffaroffe Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Hur laddar man ner skins från CS Nation? Jag hittar bara Google annonser... Och om du fixar slarvfel såsom särskrivning osv. i guiden så kanske vi kan se om jag hittar lite klister i låden. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mega93 Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 *Host* Kolla mina guider också *host* Hursomhelst, Noss, fpsbanana har skinns mm till css också, lägg till en kort beskrivning hur man gör samma sak till css så blir denna tråden ännu bättre. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 *Host* Kolla mina guider också *host* Hursomhelst, Noss, fpsbanana har skinns mm till css också, lägg till en kort beskrivning hur man gör samma sak till css så blir denna tråden ännu bättre. Lite pinsamt att säga detta men jag har faktiskt ingen aning om hur man gör det till css, har aldrig testat :unsure: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goat Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 det vet jag :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
AntiVirus Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Men då kan du ju berätta hur. Japp, lite klister i lådan skulle sittit bra *Spammar ner No Fear i chatten om klister* Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
unix Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Jättebra Guide =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 13 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Jättebra Guide =) Tackar tackar! Please, skriv mer skriv mer!! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
djfille2 Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Jättebra Guide =) vf inte :P :P ........SKIT BRA GUIDE....inte för jag behövde den men den e nog bra för småttingar :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg