admin Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Bara så att ni vet så kommer det att ske lite slumpmässiga utdelningar i chatten av gruppforum närmaste tiden. Dessa kan ske när som helst och kommer gå ut på att man skall skriva något på snabbast tid. Utdelningarna kommer att inträffa mellan idag och den 14:e januari helt slumpmässigt. Vissa dagar inget alls, andra dagar kanske ett eller flera gruppforum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Coolt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dolphin Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Detta låter bra och roligt, fast det går inte att komma in i chatten, det fungerar inte för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 för mig funkar de jätte bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Chatten hittar man för övrigt på http://www.fuska.se/snacka/chatt.php, eller #fuska.se @se.quakenet.org om du använder ett IRC-program. :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Smiter Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 är det också olika gruppforum? asså en kan få ett med 100 och nån annan en med 10? annars tkr jag det var smart gjort =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 Nu var det användarnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 (redigerat) Alla gruppforum kommer vara A010 förutom ett skrev admin i chatten. Jag vann ett :) Redigerat 4 Januari 2007 av Humla Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Youx Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 okej det kommer dra till sej många tror jag inte för jag vet varför man skulle vilja ha ett GF men man kan sälja det för fm Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Det här låter bra men om man inte vill ha det kan man sälja det i FM forumet..?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Dark_Zebra Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Alla gruppforum kommer vara A010 förutom ett skrev admin i chatten. Jag vann ett :) Om jag bara hade skrivit användarnamn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Var du inne där? såg inte dig bara VDK som skrev. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.