Gäst Pcplayer Skrivet 4 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 4 Januari 2007 jag undrar bara om det fortfarande finns folk därute som sitter o spelar Gameboy color..? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 självklart. annars skulle ju inte detta forum användas. jag spelar GBC och även GBP ibland. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HUHEUEHEUEHUH Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 jag undrar bara om det fortfarande finns folk därute som sitter o spelar Gameboy color..? Självklart att det finns, jag har nyligen köpy ett begagnat gbc, ska testa en grej med att byta pokemon till olika versioner. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brongatonga Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Mitt krossades pga en klantig kusse :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 jag spelar inte lika mycket nu bara lite då och då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 Jag spelar bara Zelda på GBC ^^ Sen drar man väl upp nåt gammalt Pokémon då och då eftersom man tror det ska vara roligt, dock tycker man alltid det är lika tråkigt >_> Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Spelar det ibland :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Ocelot Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 Spelar nästan aldrig för game boyet har tappat sparfunktionen så det blir bara frustrerande. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 (redigerat) Jag spelar Harry Potter och hemligheternas då och då. Det är enlig mig det bästa Gameboy-spelet som gjorts! Redigerat 10 Februari 2007 av Greeneck Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Floud Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 Jag spelar Harry Potter och hemligheternas då och då. Det är enlig mig det bästa Gameboy-spelet som gjorts! det är kul :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 Jag spelar fortfarande på min gamla hederliga Game Boy någongång då och då. :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Greeneck Skrivet 20 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2007 Jag spelar Harry Potter och hemligheternas då och då. Det är enlig mig det bästa Gameboy-spelet som gjorts! Trodde att jag var ensam om att tycka det. :D :gitarr: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg