Xynthiar Skrivet 5 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 5 Januari 2007 Skriv erat gamertag i xbox live här! (gärna också spel och sådant) hoppas inte det finns en sånhär tråd!! Jag heter SweRogue, spelar american wasteland, lirar lite på mitt BF MC2 Demo, och har även viva pinata =P skitkul faktiskt ^^ hoppas vi ses inuti live då! cya Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
The Moose Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 finns en del sånna här trådar redan. :) Gamertag: Yallighan Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Gamertag: Silver LiQuiDe Spel: Gears of War, Call of Duty 3 och Splinter Cell Double Agent.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Adamovich Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Tjenna Gamertag:Adamovich adda mig gärna Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 du kan gärna skriva spel annars e det ju onödigt o adda om man inte har samma spel.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
xpliT Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 xpliT GoW - Halo2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
minijeppe Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Gamertag: megarutan Spel: COD2, Splinter Cell: Double Agent och spelar lite Test Drive Unlimited demo ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Skellington Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 gamertag: m4na Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Filiandor Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Gamertag: Mr T3 Spel: PDZ,NFS Most Wanted, PGR 3, G.R.A.W, Phantasy Star Universe och eventuelt Call of Duty 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
andi92 Skrivet 24 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 24 Januari 2007 gamertag:raveanders ,spelar call of duty 3 :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
von kluth Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Gamertag: von Kluth Finns det någon här som har Midtown Madness 3 som känner för att spela på sin gamla box? :rolleyes: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Vixxec Skrivet 25 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Januari 2007 Min gamertag e LeXxXuz fast jag får guldmedlemskap om en månad elle nåt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.