Scarlet Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 http://forums.facepunchstudios.com/showthread.php?t=262602 Allt är på tyska :S Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Szellerie Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Omg vilken skitunge... Skulle vilja slå ner han nästan... Låten var iaf bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Jaa Låten ägde stort!! :D Men han sa ju liksom saker som "f*tta och H*ra" såååå.... Texten (om man är tysk) Är inte så passande XD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
purjo Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 lol Schlampe=Slampa(?) Fotze=Jag, de borde ni kunna lista ut själva, de e ett ord som liknar de.. hade han vart i närheten av mejj hade jag seriost nitat ungen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 Man fattar inte hur dom kan stå ut.. Men pappan typ smällde ner ungen på golvet eller nåt hahahaha :lol: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
LiQuiDe Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 asså den killen har damp han spotta på sin mamma o kalla henne..aa ni såg där uppe dt e bara o läsa.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Amen. om Ni tycker del 1 av den var jävlig så titta i slutet på del två av den. Fy f*n vad det ska göra ont. Lill ungen bitch slappa farsan sin i dom sista 10 sec :o Alltså jag skulle ha låst in ungen i sitt rum. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Den ungen hade jag f*n slått medvetslös! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.