mashemoto Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 hej jag vill ha namn på något roligt fps spel som inte tar mkt plats och som inte kräver så mkt på systemet (har liksom bara en 32mb grafikkort) spel jag redan vet e: cs Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Bf2-nörden-Niclas Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 (redigerat) Kan bara komma på ett gammalt strategi spel, C & C Generals. Har undeförmig att det kräver 32Mb. å andra sidan är det inte direkt något fps spel Redigerat 6 Januari 2007 av Bf2-nörden-Niclas Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 6 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 har redan c&c generals och zero hour Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
maaakus Skrivet 6 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 6 Januari 2007 Är inte riktigt säker nu men det första call of duty har jag för mig ska klara av det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 om du vill spela nått bra spel är det bara att köpa nytt grafik kort, men CS är eof bra :P Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 7 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 7 Januari 2007 jo men jag sparar till ett nytt avgasrör till min moped och den kostar liksom 2000kr Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Ett roligt online-FPS som även är gratis är Wolfenstein: Enemy Territory. Det kräver inte så mycket. Finns att ladda ner från flera ställen. Vet inte var som är bäst, men det går ganska snabbt att hitta nåt på google ;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
goat Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Wolfenstein: Enemy Territory hittar du på xfires hemsida ifa du är medlem. xfire i sig är bra med :P dock tycker jag Wolfenstein: Enemy Territory är skit tråkigt ^^, men men, det e bara min åsikt Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Maplestory. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
mashemoto Skrivet 13 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 (redigerat) e maplestory fps??? :blink: :blink: Någon som kan länka till vart man kna ladda hem wolfenstein?? Redigerat 13 Januari 2007 av Mashemoto Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
epaaj Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 http://enemy-territory.4players.de:1041/news.php http://wiki.fz.se/Enemy_Territory Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
hades_932 Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 (redigerat) Annars så har du ju Delta Force 2: Black hawk down! Redigerat 13 Januari 2007 av BabyPoo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.