Northwest Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 han skrev ju att man INTE kan bli bränd av maneter :mellow: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 27 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Januari 2007 Det finns inga hajar på GTA SA, och man kan INTE bli bränd av magneter. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 det finns vist hajar. dom finns under den stora bron. där det är en skylt som det står there is no eastereggs here up. förut använde jag gameshark för att höja vatten nivån och då var det hajar i las ventrus. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 det finns vist hajar. dom finns under den stora bron. där det är en skylt som det står there is no eastereggs here up. förut använde jag gameshark för att höja vatten nivån och då var det hajar i las ventrus. Gameshark, bara det säger allt. Ärligt talat, sprid ingen bullshit. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Northwest Skrivet 28 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Januari 2007 till datorn kan man säkert ladda ner hajar Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
HOOLIGAN Skrivet 9 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Februari 2007 just want to tell you that :meddum: people at this site Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 (redigerat) för det första: Zantera, Vi pratar om MANETER...int om maGneter! för det andra: alla här, Det finns INTE hajar på Gta Sa!!! om nån tror att de har sett "hajar" så var det bara delfiner... eller har ni någån bild på hajar?eller har ni int en kamera? Redigerat 10 Februari 2007 av TheTruth Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Joakim92 Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 jag gjorde ut gtasa på 1 dag och jag såg inga hajar. tror att det inte finns :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst OneDream Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 jag gjorde ut gtasa på 1 dag och jag såg inga hajar. tror att det inte finns :( haha säkert Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
viko550 Skrivet 10 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Februari 2007 ska försöka ta en bild + Zantera det finns ingen kåd till hajar på gta sanandreas :P Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 11 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Februari 2007 ska försöka ta en bild + Zantera det finns ingen kåd till hajar på gta sanandreas :P Asså undrar bara hur du orkar. Klart att alla blir förvirrade här på fuska om du går omkring och säger "Det finns hajar, dom spånas på Mt. Chiliad och simmar igenom tågtunnlarna in tilll centrala Los Santos där de badar i fontänen" fast resten säger att det inte finns. Du behöver inte ljuga för att skriva ett inlägg. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 15 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Februari 2007 Det finns delfiner I San Andreas men absolut inga hajar. Tråden kan låsas eftersom ämnet är färdig diskuterat. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg