TheAvatar Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Jag har aldrig någonsin sett en haj eller delfin ;: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zantera Skrivet 16 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Februari 2007 Jag har aldrig någonsin sett en haj eller delfin ;: Som Cyper sa, lås tråden nu... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KVAB Skrivet 25 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 25 Februari 2007 Jag har sett delfiner, maneter, fiskar å sköldpaddor, men hajar? Näe... ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst TheTruth Skrivet 26 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Februari 2007 Jag har sett delfiner, maneter, fiskar å sköldpaddor, men hajar? Näe... ;) Kanske för att det int finns hajar? :huh: Jag tror iallafall int att det finns hajar... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
rikke Skrivet 27 Februari 2007 Rapport Dela Skrivet 27 Februari 2007 min första delfin :o Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Feffe_Vagefjard Skrivet 21 April 2007 Rapport Dela Skrivet 21 April 2007 Jag har sett delfiner, maneter, fiskar å sköldpaddor, men hajar? Näe... ;) och du jag vet att det inte finns hajar :medieval: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nizze10 Skrivet 3 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 3 Maj 2007 Nej, dom finns inte :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Hurricane Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 det finns visst hajar, det finns bildbevis på nån gta fanclub sida eller gta mythbusters.. det skall finnas under en bro.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
w4nkarN Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 Alla vet säkert att det finns hajar på gta san andreas men kan man bli upp äten av dom ? Japp jag har det ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheCheater Skrivet 20 Maj 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Maj 2007 hmm har inte sett så att man blir överraskad men skulle ju varit kul med hajar! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg