kikon Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Hej har kört fast. Jag har kommit in i bomb affären från baksidan, då är det massa pirater där som rånar affären dom säger ett lösen ord efter ett tag till deras pirat skepp. När jag kommer in i skeppet så går jag ner i trappan då är det en massa lijaner som man ska svinga sej på till dörren men hur ska man svinga sej till dörren? det är omöjligt hjälp!!! Tack
Ravenclaw105 Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Du kan stanna när du svingar, och sen snurra runt så du är vänd mot nästa kedja. Var ett litet tag sen jag spelade men det står annars i Instruktionsboken hur man stannar.
Selene Skrivet 7 Januari 2007 Rapport Skrivet 7 Januari 2007 Prata med Piraten i det rummet så berättar han vilka knappar du ska använda mins inte riktigt vilka det är sedan är det bara att pröva om och om igen tills du lyckas. Hade oxå problem med det första gången jag spelade ut spelet men det brukar gå om man är envis för då lär man sig taktiken.
Yoan Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Skrivet 11 Januari 2007 Det är ganska lätt om man vet hur man gör hoppa upp på ett rep, stanna med "R" sikta in dej på nästa genom att ta styrspaken åt höger och vänster gunga fram och tillbaka med styrspaken och släpp med "A" har du siktat in dej rätt ska han ta tag i repet själv.
Rekommendera inlägg