Gäst Spelnisse Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Jag skulle vilja att det fans en ska som man kunde göra så här med:Man väljer nåt i affären som man vill ha och sen kan man lyckes eller misslyckas med att sno den!om man misslyckas får man betala hälften av det som prylen kosta fast man får den inte och om man lyckas så får man den!!!det skulle vara kul den skulle heta "råna affären" hehe! Kommer ni på nåt som ni skulle vilja ha? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Schassen Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Jag vet massor av saker jag vil ha men jag skulle isf betala för dom sakerna och inte försöka sno dom,men det kanske skulle fungera som ett tvprogram Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Spelnisse Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Hehe kul! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ferrie Skrivet 20 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 20 Februari 2004 Verkar rätt skoj.. hehe.. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Frozen star Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Ja det värkar rätt så kul!!! :) :) :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullis Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 håller med! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
admin Skrivet 21 Februari 2004 Rapport Dela Skrivet 21 Februari 2004 Det kommer inte att komma någon sådann här grej och därför låser jag den nu. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg