andennn Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 hej håller på att göra en surf map å så vill ja att en sån surf ramp ska göra så att man ökar sin fart så att man kommer längre när man hoppar av rampen men vikken entity ska man ha osv. ???? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 det ändrar du i consolen airspeed nånting tror jag d va... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
woicer Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Engelsk guide. Ska inte vara några problem att förstå: http://www.fpsbanana.com/tuts/267 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 det ändrar du i consolen airspeed nånting tror jag d va... sv_airaccelerate 100 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
NossLoad Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Själv har jag gjort en annan version av ski med min kompis som är skit bra mapper och han gjorde bara vågerna sen så satte han airspeed och airaccelerate till surf standard och då funka det =) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Otzi Skrivet 20 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 20 Januari 2007 hehehe....jag älskar surf banor...lycka till :cool: Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg