cholle Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Hena (ägaren av fishing hole) säger att man ska kunna fånga den legendariska fisken Hylian Loach i det fishing hole området. Går den att fånga? I så fall var och får man någonting för den? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ravenclaw105 Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Jag har inte lyckats fånga den och jag vet inte var, självklart ska den gå att fånga men vet ej var. Jag tror inte man får något särskilt, jag har alla hjärtdelar m.m utan att få fisken så det är nog inget särskilt man får. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Link Skrivet 8 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 8 Januari 2007 Varje gång du går in i Fishing Hole är det en ny årstid (första gången du går in efter du har slagit på spelet eller bytt sparning är det vår) så gå ut igen och in för att få sommar. Lättaste sättet är att hitta Sinking Lure. På gamecubeversionen finns den utanför bryggan norr om huset i fishing hole men BARA om du fångat minst en Hyrule Bass, Hylian Pike och en Ordon Catfish somfinns på olika årstider. (du måste använda ditt fiskespö för att fiska upp det) Du måste åka ensam i kanoten annars beslagtar Hena sinking lure. Hylian Loach finns nordöst i Fishing Hole, där det är en massa näckrosor. Det går att fånga den med Frog Lure också men det är mycket svårare. (Första gången lyckades jag tillochmed fånga den med Popper Lure ;) ) Det enda du får för det här i spelet är ett foto på Link medan han håller Hylian Loach i huset bland de andra fotona. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg