Zimens Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 (redigerat) http://img358.imageshack.us/img358/273/tutorialheadercopygh8.jpg 0 svar 28 visningar!? kom igen. skriv ffs Redigerat 8 Januari 2007 av Zimens Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Aegzor Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Den var bra. Ska testa nån gång när jag har installerat PS. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Burken Skrivet 11 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 11 Januari 2007 Ser ganska coolt ut, dock är skivan kanske lite för ljus på resultatet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Lander Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Riktigt snygg ^^ men jag gillade inte skivan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 (redigerat) Hur gör man ett "Color balance lager" ? EDIT: Got it! .... Redigerat 12 Januari 2007 av Cooliz Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Mezox Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Hur gör man ett "Color balance lager" ? EDIT: Got it! .... Layer>New Adjsutment Layer>Color Balance Eller tryck på halvmånen (cirkeln delad i två halvor) på nedre sidan av lagerpalleten och välj Color Balance. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Jag skrev ju: Got it! .... Tack för hjälpen iaf. mycket bra tut föressten, kanske aningen dåligt förklarad på vissa ställen, men för dom som e bättre än vad jag är så är den nog perfekt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Zimens Skrivet 12 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 om det är något ni inte förstår så är det bara att fråga ^^, Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.