Gäst LeXxXuZ Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Så ifall jag blir bannad så kan jag gå in här på fuska om 30år igen? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Moonwall Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 nope, gissar att straffet förlängs då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Så ifall jag blir bannad så kan jag gå in här på fuska om 30år igen? antagligen inte eftersom jag tror inte den sida existerar om 31 år liksom... Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 9 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Så ifall jag blir bannad så kan jag gå in här på fuska om 30år igen? jag gissar på att det är olika. men man KAN iaf bli bannad i över 30 år. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Alltså, det är klart att långvariga medlemmar drar på sig varningar ibland. Särskilt för regler där det kan tolkas vad som är tillåtet och inte. Är man här länge så får man varningar, även om man kan sköta sig och är snäll och trevlig. Och 38 är i princip för evigt, eftersom sidan inte kommer finnas kvar då =) Sidan kanske finns kvar endå. Tänk om nån tar över efter admin? Fast det är ju klart. Andra sidor kan dyka upp. Fast fuska.se har alltid varit bra. Särskilt forumet eftersom det är aktivt dygnet runt i princip. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst LeXxXuZ Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 Aktivt dygnet runt O= det e det inte. detta forumet e rätt så dött faktiskt, fast jag älskar det ändå <3 Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Shaitan Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 (redigerat) 31 är väl lite konstigt tal. Det borde vara 100 istället. De bannar din ip och användare, så du kommer inte in med samma ip eller användare sedan. Men alla sidor rensar sin databas ibland. Så när du har varit borta ett tag så kanske du kan komma in igen. Redigerat 9 Januari 2007 av Shaitan Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 9 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 9 Januari 2007 ni menar alltså "en" (fem + tillsägelser) gång spammare alltid spammare? ni tror inte man mognar och blir en bättre människa efter något/några år bara? Man har som sagt hyfsad tid på sig att mogna och skärpa till sig i och med varningarna, och om man räknar ihop den tiden som man inte kan posta när man fått en varning så blir det runt två månader totalt, först 3-7 dagar, sedan två veckor osv. Det vore väl hög tid att börja tänka på att försöka följa reglerna lite bättre när man har 4 varningar och 5 tillsägelser bakom sig, och så all tid man blivit inläggsbannad. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Zwailon kan typ inte bli bannad för då kan han köpa varnings kort. Men om det blir direkt ban så blir han ju det. :) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 10 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 ni menar alltså "en" (fem + tillsägelser) gång spammare alltid spammare? ni tror inte man mognar och blir en bättre människa efter något/några år bara? det är som att säga att man bara behöver två månader för att komma in i puberteten. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
nico Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Men vad är det som säger att man har blivit en "bättre" medlem efter ett år? Det kanske tar 10 år? Det finns inget forum som vill att gamla bannade spammare ska komma tillbaks, och det vill inte vi heller. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Amaeli Skrivet 10 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 10 Januari 2007 Jag kan hålla med Dave37 till 100% Det är löjligt strängt ;) Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg