XX2 Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 Jag håller med dave37 till 10000000000000% Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
ajar Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 31 år? själv trodde jag att man blev bannad för evigt. 31 år är i stort sätt för alltid eftersom sidan antagligen inte finns kvar då. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
wubo Skrivet 1 April 2007 Rapport Dela Skrivet 1 April 2007 ähm..31 år är löjligt länge det skulle räckt med kanske 1 till 2 år. Fast man skulle nog endå inte komma tillbaka så det spelar ingen roll hur länge man är bannad iallafall. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 5 April 2007 Rapport Dela Skrivet 5 April 2007 Tycker ni inte 5 tillsägelser räcker eller? Eller vad? Nån gång måste man fatta vad som innebär när man bryter mot en regel! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Dave37 Skrivet 6 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Tycker ni inte 5 tillsägelser räcker eller? Eller vad? Nån gång måste man fatta vad som innebär när man bryter mot en regel! just det! en REGEL!!! inte nån himla LAG från 1800-TALET! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 6 April 2007 Rapport Dela Skrivet 6 April 2007 Regler är regler, 5 tillsägelser är tillräckligt, man får oftast 2veckor och tänka efter på vad man gjorde för fel.. Men sen gör man det igen, så får man en ny chans. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Great Gonzales Skrivet 7 April 2007 Rapport Dela Skrivet 7 April 2007 själv tycker jag att det inte borde vara ip-bann för om man har syskon osv. så blir ju dom också bannade ;) men å andra sidan är det ju bara att regga en ny användare och spamma vidare ;) så man kanske skulle ip-banna stora-spammers ;) :( Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Hur många varningar är 60%? :o Nu blev man lite orolig, vill inte bli bannad! Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Hur många varningar är 60%? :oNu blev man lite orolig, vill inte bli bannad!3 av 5. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Harold Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Hur många varningar är 60%? :oNu blev man lite orolig, vill inte bli bannad!100% är 5. Gissa. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
OpeningTitles Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 (redigerat) 3 av 5.Då äre lugnt :) Då kommer jag inte att bli bannad eftersom att jag har mognat lite nu sen mina fantasier och stavfel..Kolla igenom mina första inlägg så förstår ni ;') Redigerat 19 December 2011 av OpeningTitles Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Raptio Skrivet 19 December 2011 Rapport Dela Skrivet 19 December 2011 Hur många varningar är 60%? :oNu blev man lite orolig, vill inte bli bannad!Om 100% är 5 varningar så är 60% av dina varningar 5 × 0,6 = 3. Tre av fem varningar är alltså 60%. Vet att ni redan svarat honom men kan vara bra att bilda pojken med hur man gör så han förstår att vi inte ljuger. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg