Gäst alan.shalaji Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Gnid in dig med brännässlor så får du utslag. Som sagt så är det inte till mig jag vet bättre än att skolka. Men det är till mina vänner som är villiga att betala för sån skit. Jag är bara en äffarsman :student: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
KalphiteQ Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 :P Affärs man :P men är det inte lika bra att bara sälja tandkräm till dom för överpris? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Nääh då tänker dem ju: "Äsh, om det bara är tandkräm så kan vi köpa det billigt någon annanstans istället för av honom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Gör en rök bomb och lägg under en skol-brand varnare och se till att ingen ser dig (Om du gör det och åker fast. Så känner du mig inte) =) :) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Gör en rök bomb och lägg under en skol-brand varnare och se till att ingen ser dig (Om du gör det och åker fast. Så känner du mig inte) =) :) Vad har det med denna tråd att göra? :huh: Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 (redigerat) Redbull med lite alkohol. OBS! Den blandningen är känd för att man dryckit för mycket och dött! Fungerar med andra drycker som innehåller taurin och kofein =) *lycka till* Redigerat 14 Januari 2007 av DonKeN Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Helgon Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Redbull med lite alkohol. OBS! Den blandningen är känd för att man dryckit för mycket och dött! Fungerar med andra drycker som innehåller taurin och kofein =) *lycka till* Taurin, är inte det kosperma? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 10gram saffran är en dödlig dos.. alltså 20 paket Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst alan.shalaji Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Om man äter 5 gram då? Blir man sjuk eller händer det ingenting? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Mujo Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 (redigerat) jag tror du mår jävligt illa men jag skulle inte prova EDIT: 10 gram är en vuxen man, 5 gram skulle nog räcka för att ta kål på en 13årig pojke Redigerat 16 Januari 2007 av Mujo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Escain Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Folk, ät inte mer tandkräm än vad som kan få plats på en vanlig svensk tandborste. Flour är giftigt. Man kan dö om man får i sig för mycket. http://sv.wikipedia.org/wiki/Fluor Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Brawler Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 Folk, ät inte mer tandkräm än vad som kan få plats på en vanlig svensk tandborste. Flour är giftigt. Man kan dö om man får i sig för mycket. http://sv.wikipedia.org/wiki/Fluor Hade ingen aning om det, men det där måste vara nåt annat slags Fluor. Det låter inte rimligt att Fluor ska vara giftigt? + Denna tråd e lite konstig :P Säljer du "sjukmedel" till dina kompisar? Haha. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.