Anonymiserad Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Skulle vilja ha nåt som eyetoy fast till datorn med webcam, nån som vet nåt bra program? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
CeZ Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Om du vill ha ett spel som är baserat på din webcam, så är det bara att kolla på större onlinepsle siter, Newgrounds exempelvis har ett par sånna spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 (redigerat) jag fick med ett "spel" när jag köpte min web-cam, det var en skärm-släckare där man såg en liten ruta av sig själv & man skulle vifta på armarna för att slå bollar, ungefär som med eyetoy Redigerat 16 Januari 2007 av WASD Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
PussyCat Skrivet 18 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 18 Januari 2007 jag fick med ett "spel" när jag köpte min web-cam, det var en skärm-släckare där man såg en liten ruta av sig själv & man skulle vifta på armarna för att slå bollar, ungefär som med eyetoy Du vet inte vad det heter..?? Låter roligt (= Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
yoadee Skrivet 19 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 19 Januari 2007 Adi det är inget man kan ladda ner det är typ som en software till kameran jag fick okcås med några såna spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Anonymiserad Skrivet 25 April 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 25 April 2007 dem på newgrounds funkade bra, inte lika bra som eyetoy, men kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.