Wadesy Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 kan du ge mig länk till delar av filmen? asså te.x shaun of the dead part Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 10 November 2007 Rapport Dela Skrivet 10 November 2007 lätt Zombie Fever..xD fick det när min kompis köpte RE4 men resident evil är sådär.. Resident Evil-spelen är det bästa som människan skapat, dock är filmerna skitkassa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Scarlet Skrivet 13 November 2007 Rapport Dela Skrivet 13 November 2007 lätt Zombie Fever..xD fick det när min kompis köpte RE4 men resident evil är sådär.. Resident Evil-spelen är det bästa som människan skapat, dock är filmerna skitkassa. 1an var faktist bra... Men 2an och 3an är faktist infesterade av action... Det är inge läskigt alls..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Wadesy Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Okej här är undersökning vilka zombies ni gillar: Rösta nu: A: Långsamma B: Snabba C: Jag gillar gurka Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MoveMe Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Okej här är undersökning vilka zombies ni gillar: Rösta nu: A: Långsamma B: Snabba C: Jag gillar gurka Långsamma är ju en klassiker, men då var det inte en skräckkänsla man fick utan en maktkänsla när karaktärerna i filmn bara kunde gå omkring och skjuta huvudet av folk. Jag föredrar snabba då det är mer skräck i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Animal Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 kan du ge mig länk till delar av filmen? asså te.x shaun of the dead part Är inte Shaun of the dead en parodi på Dawn of the dead? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Agito Skrivet 13 Januari 2008 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2008 Well,, Wicked little things.. helt ok zombimode imo^^ (axxo har den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.