Johkie Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 asså jag kan inte se på mina screenshots. hur ska jag göra???? snälla hjälp Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
sajmon Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 http://www.irfanview.com/ ladda ner Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst AntonJ3000 Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Fixa ett brabildbehandlings(Stavning?) program. typ photoshop.om du inte orkar de så tryck bara print screen och öppna paint och spara där. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Crys Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Annars kan du göra såhär: 1:Clicka på prnt scr. (den man tar screenshots med) 2:gå in på paint och clicka control + v . 3:klart. Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Heaz Skrivet 14 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 14 Januari 2007 Annars kan du göra såhär: 1:Clicka på prnt scr. (den man tar screenshots med) 2:gå in på paint och clicka control + v . 3:klart. Det var inte så det stog innan? Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg