Desu Skrivet 12 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 12 Januari 2007 Vi börjar med en gång 1. Hur känns det att svinga med själva kontrollen 2. Hur fungerar det här med internet och sånt 3. Är kvaliteten bra 4. Krångliga kontroller osv Och hur mycket köpte du din Wii för? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Xats Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 1. det känns sådär i wii sports på boxning och tennis arnas bra andra spel vet jag ej men det är nog rätt bra 2. man behöver antingen: en trådlös router, trådlöst bredband, en wi-fi connecter eller en usb adepter speciel för Wii 3. Hur menar du? 4. nja beror spel från spel Jag har visirligen inte ett wii änn men har bokat för 2800:- i en lokal butik Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 13 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Okej. Låt mig definera . tack för informationen. Men jag vill hellre ha information från dom som har spelat det. Och det jag menar med kvaliteten är om det är t.ex svagt. starkt . hållbart osv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Kabby Skrivet 13 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 1. Det känns skönt att svinga kontrollen, iblan, i t.ex Wii Sports Boxning funkar inte kontrollen klockrent, men den sitter bra i handen. 2. Xats skrev det. Jag har internet på mitt Wii, och tycker att det funkar bra. Har inte laddat ner några spel än, men har blandannat Forecast Channel och Internet Channel, vilka båda funkar mycket bra. 3. Kvaliteten på Wii är riktigt bra! Det håller hur länge som helst, samt bilden är inte dålig. 4. Krångliga kontroller? Nej, mina funkar väldigt bra, båda två. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 13 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 13 Januari 2007 Oki :P Fast jag skulle vilja ha fler svar från några fler innan jag funderar på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Svampen2 Skrivet 15 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 15 Januari 2007 (redigerat) 1) det är häftigt att svinga den i tex links svärd eller i boxning :cool: 2) vet inte har inte provat 3) kvaliteten är bra 4) inte om man inte har ladat bateriet <_< värt att köpa wii :meddum: det klart man ska köpa wii :lol: Redigerat 15 Januari 2007 av Link95 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
WASD Skrivet 16 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 16 Januari 2007 det som alla andra säger stämmer rätt så bra, jag gillar internet på Wii, det går inte så långsamt fast än jag har några dörrar & ca. 8meter avstånd fån routern till Wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Desu Skrivet 22 Januari 2007 Författare Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Oki. Nu ändrar jag hela saken till tvärtom. Vad är negativt med Wii. Och ta med alla negativa delar. ( Obs endast dom som har provat wii får svara! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rullz0r Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Hmm.. jag har ett wii jag med.. men så mkt negativt finns det inte, Mest positivt, dock en sak, i boxningen kan den vara lite seg Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
TheUnnamed Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 Den här tråden är skrämmande lik min egen. Och dom flesta i den verkar svara ja, fast ps3 verkar ju faktist bättre. Ledsen jag har inte spelat wii Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
MrMitch Skrivet 22 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 22 Januari 2007 ja har precis (nån vecka sen) köpt en wii och den fungerar alldeles utmärkt FÖRUTOM att kontrollen kan vara lite efter som i ex boxningen.. om du köper wii så rekomenderar ja zelda the twilight princess. ända nackdelen skulle vara att kontrollen sackar efter då och då... Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Star-Basse Skrivet 23 Januari 2007 Rapport Dela Skrivet 23 Januari 2007 Om du inte bryr dig så mkt om grafiken så är väl wii ett bra köp =) kontrollen ä bra... men det är sämre grafik än Xbox 360 o PS 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.