Gäst OneDream Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Mascarpone: Och du klagar på min stavning!!!!? Jaja.. Jamen, Det är inte bara killarnas fel! Det är mkt mer också! Uppfostran. Och vidare.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
123spill Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 Finns folk som har haft det svårt hemma som våldtar, så det är som du säger OneDream uppfostran mm. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 1 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 1 Mars 2007 feminism är det töntigaste och mest dumma som nånsin kommits på, visst tycker jag att dom ska ha lika löner och så, men istället för att göra allt bra för alla vill dom göra allt bra för tjejer och dåligt för killar, helt sjukt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Oske Skrivet 26 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 26 Mars 2007 Det finns ju kvinnor som t.ex blåser killar på sex sen så kräver dom pengar annars så anmäler dom killen/killarna till Polisen . Jag hatar sånna personer som gör sånt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 99% av alla våldtäkter SOM HAR ANMÄLTS i Sverige har det varit en kille/man som har våldtagit en tjej/kvinna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 28 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 28 Mars 2007 men det är väll klart som f*n att det är, hue f*n hade du tänkt att en tjej skulle våldta en kille utan att killen vill? Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst DonKeN Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 Många verkar tro här att vissa våldtar bara för sex skull. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
tHOORd Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 men det är väll klart som f*n att det är, hue f*n hade du tänkt att en tjej skulle våldta en kille utan att killen vill? Det är väl inte så jäkla svårt? Var ju en för några år sedan som blev våldtagen av en grupp tjejer, dom förde in en flaska i han. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Gäst Twiztha_MF Skrivet 29 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 29 Mars 2007 men det är väll klart som f*n att det är, hue f*n hade du tänkt att en tjej skulle våldta en kille utan att killen vill? OWNED! :P ahh men jag menar mer om dom skulle ha sex, så kan dom ju inte göra som männen för killen måste ha stånd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Ninomi Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 Ja, men då är det ju klart att det är killarnas fel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Guggo Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 (redigerat) Nej, det är killens fel, dvs killen som våldtar. Redigerat 30 Mars 2007 av Guggo Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Cyper Skrivet 30 Mars 2007 Rapport Dela Skrivet 30 Mars 2007 De mesta våldtäkter görs av män och inte kvinnor. Jag kan dock inte ta ansvar för vad andra män gör. Citera Länk till kommentar Dela på andra sajter More sharing options...
Rekommendera inlägg
Gå med i konversationen
Du kan skriva nu och registrera dig senare. Om du har ett konto, logga in nu för att posta med ditt konto.